quinta-feira, 4 de junho de 2015

Nivea Doll advertising for UV protection

Nivea a sunscreen brand has just launched a doll with boy and girl version, to explain the importance of using sunscreen to children. The curiosity of this doll is which is sensitive to UV rays.
Children to apply sunscreen prevent the doll turns red / burnt, with this small gesture that parents do with them every day before arriving at the beach, well aware of the importance of solar application in themselves.
This doll was distributed to children over 3 years in Brazil beaches.
"Protection and care we learn from a small age. It's this emotional bond that Nivea's action offers. With the magic of technology, children feel the skin of doll's sun consequences, "says Joanna Miller, VP Creation of FCB Brazil.


A Nivea uma marca de cremes de protecção solar acaba de lançar uma boneca com versão menino e menina, para explicar a importância do uso do protector solar ás crianças. A curiosidade desta boneca é que é sensível aos raios UV.
As crianças ao aplicarem protector solar evitam que a boneca fique vermelha/queimada, com este pequeno gesto que os pais fazem com elas todos os dias há chegada da praia, tem assim consciência da importância da aplicação solar nelas próprias. 
Esta boneca foi distribuída a crianças com mais de 3 anos nas praias do brazil.
“Protecção e cuidado a gente aprende desde pequenininho. É esse laço emocional que essa acção da Nivea oferece. Com a mágica da tecnologia, as crianças sentem na pele das bonecas as consequências do sol“, diz Joanna Monteiro, VP de Criação da FCB Brasil.




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